Onsdags göra

Kom preis hem från Willy:s, har gått och suktat efter Tor, deras eget bakade, lite mörkare bröd. Så gott. Så länge sedan. Nu har jag dock en Tor hemma, och jag är mycket nöjd. Vet dock inte vad det blir för mat idag, men Em, bäste Em, det lutar åt falukorv och makaroner, eller spagetti. En hel falukorvsring du vet, kostade bara 20 spänn. Mikket nöjd!
//
Hade sällskap på Willy:s av Amanda, hon ringde precis när jag slutade jobbet, så efter att jag lämnat in datorn och vart hem å bytt om så cyklade (!) jag upp till henne på söder, hängde där och bråkade lite med hennes dator innan vi tog cyklarna till Willy:s. Nu skulle hon den jäveln köpa pizza, men jag är totalt osugen på pizza (något måste gått fel i hjärnbalken idag). Så då åkte jag hem, borde ta tag i mitt hem. Borde städa. Borde laga mat. Mycket borden. Lite får jag gjort känner jag. 
//
Jobb hela vecka ut den här veckan. Sen så. Får jag lite ledighet på helgerna igen. Som jag har saknat det emellan åt. Och nästa fredag (nytt bokningsrekord för min del) ska jag, åsen och vasse äta på curch street... Jag bokar väldigt sällan något så långt fram, men när la fam slår ihop så blir det så...
//
Well well. Nu väntar jag på ett efterlängtat samtal på skype... Och medans borde jag som sagt ta tag i allt.

Kommentarer
Postat av: em

jag vill ha korv och makaroner:( eller blodpudding med rivla morotter och lingonsylt. sjalv har jag atit spaghetti med tonfisk och ketchup for 15 dagen irad.

2009-10-08 @ 16:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0