Mission complete

Jag och S har gjort den här lilla staden idag. Jag började nästan gråta inne på Lindex efter att S hade tittat på varje BH två gånger och fortfarande inte ville ha någon, och meddelade att det bara var 20 minuter kvar på parkeringen så vi var tvungna att gå och lägga i mer, eftersom här skulle det shoppas minst en, helst två BH:ar, vilket är vad Sandra (och jag med för den delen) köper per år. Hur som helst, efter att vi tömt plånboken på alla mynt under guldpengarna så återvände vi till shoppingen, den här gången till Cubus av alla ställen. Och äntligen, där fick vi napp och två BH:ar, tre par trosor och fyra par strumpor senare var vi redo för att styra kosan mot Ica Maxi, vårat fd. andra hem.
//
Där shoppade vi tills jag åter igen nästan föll i gråt eftersom S inte hade någon struktur alls i sitt handlande, vi sprang fram och tillbaka åtskilliga gånger, när vi äntligen var klar där och S hade lyckats sno åt sig en tidning utan att betala var det dags för vårat andra, gamla hem. Systembolaget. Där känner vi oss som hemma, och efter en massa öl, en spritflaska och en bag in box (oh, yes it's a bag in box!) så traskade vi ut. Nästan hand i hand.
//
Sen dumpade S av mig utanför min dörr. 
//
Vad all denna alkohol tar oss så småningom, kan bli mycket intressant. Mycket. Så vi återkommer.
//
Love. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0