Listan!

Btw. Jag fyller på min lista med konstiga sporter jag sett live. Haha, jag vet. Jag förlorade mitt liv för länge sedan, efter att jag publicerar den här listan ska jag gå och lägga mig i soffan och titta på Lassie.
//
  • Damhockey, slutspel, alltså en jävla massa lag som mötte varandra.
  • Baseball, jag var i Memphis så det var Memphis mot, för mig, okänt motstånd...
  • Am. fotboll finnkamp. Sverige vann med 14-0 om jag förstod poängräkningen... 
//
Sen kanske man bör räkna in typ, fyrspann och liknande också. Men eftersom jag är uppfödd som den hästtönt jag var så hör ju sånna sporter till. Liksom Shettisrace. 

Kommentarer
Postat av: em

Hooooola babe! det ar varmt har.

2009-10-04 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0