Lisbeth talar

Herre min gud. Vilken hacker jag blivit på äldre dar. Som jag berättade tidigare så kraschade ju jag min dator, strömmen bröts mitt i en viktig uppdatering och sen var den helt död. Jag lämnade såklart in den hos Macdoktorn och hoppades på det bästa. När jag väl fick tillbaka min vän så var den funktionsduglig - absolut. Men mitt lösenord för att installera nya program hade ändrats och jag kan verkligen inte knäcka det. Inte för att jag orkat lägga ner mer tid på det än att försöka tre olika kombinationer, men endå.
//
Det värsta var ju att photoshop och min officeprogram försvunnit, det har jag gråtit blod över eftersom den där jävla snillen har haft ledigt sen jag fick tillbaka min lilla vän. Hur som, idag lyckades jag kringgå lösenordet på något vänster och dessutom återinstallerna mina gamla filer, trotts att datorn är helt ominstallerad från skretch. Slå den ni! Haha, fan va nöjd jag är nu. Jag har åter alla min bilder och texter. Jag har alla program som jag vill ha och allt är frid och fröjd, men fortfarande behöver jag ju det där jävla lösenordet för att installera mitt nya modem, det kan jag ju inte återinstallera liksom.
//
Men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0