Jag måste gå nu

Suttit och fikat med Linda sedan sjutiden, på Waynes. Drack thé och pratade, pratade massor. Vi planerade även lite grand, vi har en plan. Som Stickan i Jönsson Ligan, på samma sätt har vi en plan. Som vi kommer att jobba med, som vi kommer att försöka forma till något bra... Hittils har jag bara pratat om det med två personer, och båda har varit positiva. Mycket positiva. Linda och jag fick en snilleblixt sent en natt, klockan hade förmodligen passerat tre, det är nämligen när hjärnan går på sparlåga som vi får bra idéer och det gör den mellan 3 och 5 på natten.
//
Men det ska nog blir bra, vi behöver få med oss några människor som för oss är otroligt viktiga för att det här ska gå i lås. Så vi har en hel del att ta tag i. Men vi hoppas att det kommer lösa sig och att vi kommer att kunna genomföra det hela. Jag hoppas! Fan va mycket planering som ligger framför oss nu. Men vi har spånat en hel del och det börjar ta form, sakta men säkert så börjar man se något vackert ta form.
//
Jag längtar. Jag bävar lite. Men mest längtar jag. Fan va bra det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0