Jag ångrar inga steg vid din sida.

Trött! Egentligen skulle jag kunna sluta där, sätta en svart punkt. Sätta punkt. Gillar inte ordet, men ibland behöver man sätta punkt för saker och ting. Antar jag. Torsdag - i morgon är det fredag, ett arbetspass kvar sen, i helgen. Ni vet - LEDIG! Så förbannat jävla skönt! Jag hade dessutom sett fram emot en lugn, oplanerad helg där allt och ingenting kunde hända. Men, nu kan vi i tur och ordning ta det som dykt upp som eventuella helgplaner.
  • Göteborg, tre tjejer i en bil. Allt kan hända antar jag?
  • Stockholm
  • Utgång på hemmaplan
  • Hemmakväll
  • Filmkväll
  • Jobb "hemma" på landet.
Så. Alternativ finns som sagt. I skrivandets stund vet jag inte ens vad som lockar. Allt och inget. Men jag har inte ens beslutsångest, för jag har ingen aning om vad jag vill göra. Ingen jävla aning.
//
Hur som. Idag blir det en lugn kväll hemma. Tanken var att gå ut och ta en öl, men den tanken försvann i samma stund som jag slängde mig i soffan... Dessutom har jag hört på ryktesvägar att det kan bli ett höjdaravsnitt i Lyxfällan, mitt absoluta favoritprogram tillsammans med Efterlyst och CSI. 
//
Jag känner att Norrland börjar närma sig! Älskade underbara Norrland. Snart så. Snart. Har vi en dejt uandme.
//
Du blir aldrig en vän igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0