Inte en bra dag.

Först dödade jag rent utsagt min dator, så nu ligger den helt tyst här bredvid. Den får hälsa på hos macdoktorn i morron, men han ville behålla min vän så länge så jag kände mig inte riktigt redo att lämna ifrån mig den än. En sist natt tillsammans måste jag ju få, det kommer ta sin tid innan han kommer tillbaka nämligen. 
//
Om vi ska ta det sanningsenligt också, så är det bara det att jag inte lyckas laga den själv, jag lyckas ju oftast fixa sådana saker själv, men nu vägrar den lilla jäveln att samarbeta, så i morron bär det av till sjukhuset för mac.
Tur att jag inte sitter helt i sjön. Tur att jag har en backup. Det är vad jag alltid har sagt, man ska aldrig bara ha EN av något. Aldrig. Inte ens av skor.
//
Sen gjorde jag en het highfive idag med en brännässla, så det har inte varit min dag idag. Oc än är den ju inte sluta så det kommer förmodligen bara bli värre. Underbart.
Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0