I saw here from her, I saw her from here

Vart nere och sprungit fötterna blodiga med Julia på stan idag. Nu sitter jag hemma och laddar Spotify med musik, tänkte ta mig en promenad nämligen. Och jag är totalt oförmögen att gå en endaste meter utan musik i öronen om jag inte har sällskap. Försökte nyss få med mig Lina "godisspåsen Persson, utan vidare lycka naturligtvis. Godispåsen hann före igen.
//
Så, jag ska ta mig själv i kragen är det tänkt, alltid så mycket svårare att få saker gjort själv, i morron är det dock dags för Hemlingby igen. Träning. Sen ska jag uträtta lite andra saker. Fan fan fan.
//
J

Kommentarer
Postat av: em

vad ar det for saker du ska utratta?

2009-10-19 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0