Home is where your heart is

Och jag har spenderat dagen där de kallar sig själva, eller, ja alla fall sin lilla stad för "heart of hockey". Jag letade i smått panik efter en Applestore, Macotek - you name it. Hittade inget, och tillsammans med att blodsockrets sista reserver lämnat kroppen blir jag riktigt barnsligt - sur. Fy fan vad sur jag blev. Sen åkte vi till Umeå och hittade ÄNTLIGEN en återförsäljare. Tjejen i butiken var så trevlig - hon gjorde mig på super humör direkt och ja - hon räddade min vecka och förmodligen min mors vecka också. TACK!
//
Nu är jag i Fokiland (alltså Ume-å) där jag stannar över natten. Har gymat och intagit en mycket god middag som jag väljer att kalla för vilt pyttipanna. Smakade "vilt" och den var riktigt god, bästa jag ätit. Nu har jag suttit och målat lite, mamma har tittat på tv och lagt order. Men nu är det dags att släcka ned här, titta på tv och läsa lite ur Lemmys bok som jag har inne på toaletten... Hur den nu hamnade där.
//
I morron ska vi till Sveriges största intersport, sen sk vi till Subway och hota dem till livet innan vi lämnar Umeå bakom oss.
//
Så. Jag har min mac. jag har min nikon. jag har mitt block och mina akvarellfärger. jag kan nu möta allt och alla. face the fear... ;) Dessutom sov jag 13.5 timme i natt. Försök slå mig på fingrarna. Försök säger jag bara. FÖR.SÖK.
Bixon. Dixon. Nixon.

Kommentarer
Postat av: Sis

åh vackra söta håriga människa:)

2009-11-08 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0