Ge mig ingen vit skit, ge mig afrobeat

Lördagkväll, jag ska snart iväg till vad som hitils ser ut att bli mitt sista natthelg pass på mycket länge. Även om jag fortfarande pendlar - ibland känner jag att jag lika gärna kan fortsätta mitt helgjobbande. Jobb är ju alltid (nästan) trevligt och vad ska jag annars ha för mig? Jag har ju kommit på mig själv med att ha blivit "mätt" på alkohol. Jag ser det hela inte lika charmigt längre, charmen att raggla hem klockan fem är helt enkelt inte lika inspirerande längre, hur konstigt ni än kan tycka att det låter från att komma från mig. Det kanske bara är för stunden också, det kan ju självklart komma att ändras så ni behöver inte ringa psyket än. 
//
Funderar vad jag vill ha på min pizza idag, troligtvis delar vi då pizzorna från Budd är så jävulskt stora. Men har inte kommit fram till alltför mycket än, men jag känner ingen stress. Linda styr troligtvis upp det, jag litar på henne som en blind.
//
I morron är det en fullspäckad dag och för att hinna med allt får jag skjuss från jobbet i natt, klockan 03:30 är skjussen beställd. Sen kommer jag crashlanda i sängen, även fast den är på bottenvåningen och det är mitt värsta. Men vid fyra tiden orkar inte ens jag tänka på mördare som kan stå utanför fönstret med blottad kniv, klockan ringer vid 8 tiden på morgonen, men jag är då redan packad och klar (ska packa nu ikväll innan jobbet), så sen följer jag bara flowet. Eller det är min tanke, om det blir något flow. Hoppas det. 
//
Vi hörs i morron. Kväll förmodligen. TC
//
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to - it's true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0