Fullt ös - medvetslös

Jag har nu nyss avverkat stallet med Elin, hon dumpade av mig vid bussen och vi ska inte ses på några timmar nu´. Jag ska nämligen med första bästa buss till Gävle där en middag med pappa skall avnjutas. Än har vi dock inte bestämt oss för något ställe, då vi båda två ogillar planering ungefär lika mycket. Så det har kan sluta med en middag på Texas Longhorn, likväl som det kan sluta med en cheeseburgare på McD. Nog för att jag inte tror speciellt mycket på det sista, då min käre far har ogillat McD enda sedan jag var microskopiskt liten.

Well well, as we say in Sweden.

Sen när jag slängt i min den ännu okända middagen så hämtar Elin, Julia och Liam upp mig för då vaknas det hockey. Och efter det ska jag äntligen hem och städa, visst låter det mycket trevligt? Kanske ska börja packa lite också om jag orkar, annars tar jag tag i det där i morron, ska ju ut till bygget nu också visade det sig och slutmåla 34 plankor, antar att det kallas intressant vetande?! Haha!

Så. Nu ska jag svära en sista gång över denna sketa PC och byta om för att bege mig. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0