Friday I'm in love

Sista arbetsdagen den här veckan! Eller nu ljög jag, jag tänker kalla söndagens norrlandstripp för arbete också. Men jag är ju i alla fall ledig på lördag! En heldag i stallet skulle vara skönt, men hinns inte med då det finns en hel drös massa andra saker att göra.
//
Jag älskar Josefin Crafoord idag, har lite svårt för henne ibland men idag är hon formidabel. Fan vad roligt hon är!
//
Så, up and away! Underbara helg är snart här. Ingen utgång. Träning står på schemat, idag med mor i Hemlingbybacken. Och jag kan kläcka detta också, varje gång jag tränat som ett as är ångesten mycket större efter en rejäl fylla. Jag känner lixom att jag har förstört det jag kämpat för hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0