Fredag kväll - underbart!

Jag har precis kommit hem från Hemlingby, två varv blev det, ett med löpning och ett gick jag. Förutom sista backen (även kallad mördarbacken) där sprang jag även på mitt "gångvarv". Bra där! Sen kastade vi stockar, men när det var dags för benkastning så var min träningsvärk i magen så jävla hård att jag stod över. Nu sysselsätter jag mig med utfallsteg, har den sista omgången kvar. Redan hunnit med rygglyften och armhävningar, funderar även om jag hinner med några situps. Jag fyller nämligen även badkaret med vatten i skrivandets stund. Så vi får se hur mycket jag hinner med innan det är dags för att bada.
//
Ikväll blir det en lugn kväll, jag är bjuden på mat hos Emma, Elin ska också med. Vi ska titta på idol (mitt favoritprogram) och sen blir det väl bara hem till M och sova. I morron ska jag rida en sväng innan jag ska hem och städa och få klart här hemma innan jag åker på söndag. Hockey och middag med far skall också hinnas med, så man kan kalla dagen fullsmetad om man vill.
//
Nu åter till min s.k "träning". Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0