folk och fasoner.

Fan vad jag hatar överdriva människor. Jag har så jävla svårt att höra och se folk pussas hit och det än hit och än dit. Det är hej älskling till någon dom inte sett rökan av på flera år och på fb saknar man folk man knappt vet vad dom heter i efternamn. Jag hatar hela den här grejen att vara så jävla snäll och alla jävlar tillags. Man ska vara trevligt mot allt och alla och låtsas som att man älskar hela jävla världen. Man gullar med folk man knappt känner och man bedyrar sin kärlek till folk man inte känner. Jag hatar det. Ni är fejk, I hate fejk.
//
Jag älskar mina vänner och hit och dit. Men jag älskar inte mina vänners vänner, och inte deras mostrar heller. Och jag tänker aldrig låtsas som om att jag gör det heller, jag älskar inte personer jag inte känner och jag tänker aldrig påstå att jag gör det. Älska är ett fruktansvärt jävla äckligt starkt ord som dör ut om det missbrukas. Bara så ni vet, jag älskar inte er och ni inte mig. Så nu slutar vi låtsas som om att vi gör det.
//
För mig är ni idioter tills ni bevisar motsatsen. Då blir ni stjärnor på himlen tills ni bevisar motsatsen. Då blir ni djävulens barn och där tar ni er aldrig ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0