Emelie.

Jag saknar dig nu. Kom hem. Det är så jävla tomt i min soffa och mitt kylskåp är fullt fast det är löning i morron. Jag klarar inte av det här. Kom hem. Jag har orörd bag in och diverse flaskor också, så kan vi faktiskt inte ha det. Nej.
//
Jag har klarat mig två månader solo. Men det här funkar inte längre, det är inte ett drägligt liv. Jag saknar min högra hand och min soffa blir snedsutten. Jag har inte kunnat äta blodpudding sen du åkte för att jag bara tänker på dig och hur brända du vill ha dem.
//
Jag har ingen som bara ramlar in på söndagarna med en godispåse och sen inte lyfter på röven på hela dagen. Jag saknar dig och vill ha dig hemma här med mig. Nu.
//
Kan du förstå att jag saknar dig nu? Vad har Spanien att erbjuda som inte jag har? Förutom spanjorer, gratis sprit och sol och bad? Här finns det gott om hockeytöntar (det vet väl du redan om), dyr jävla klassprit, solarium runt hörnet och jag har faktiskt ett badkar. Du ser. Man får helt enkelt kompromissa lite.
//
Och jag har ju förstått att det där med att du lär dig spanska är skitsnack då du bara pratar engelska när jag har hört. Så fejkspanska kan du ju lära dig i Svedala också. Glöm inte det.
//
Kom hem nu. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: em

Men alskling, jag kommer!!



Love you darling, saknar dej med!

2009-10-23 @ 14:11:52
Postat av: em

Det ar ju sa man blir tarogd, ska man behova skriva ut denna och satta upp den pa vaggen bredvid sangen nu eller?!

2009-10-23 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0