Du skulle sälja min själ för att få vara kvar där

Jag är ensam hemma, jag har inte umgåtts med mig själv på mycket länge nu känns det som. Så jag ska absolut inte klaga, jag har levt i en rusande tid sedan i torsdags. Nu är jag hemma igen. Kom precis hem, har lagat mat. Visst är det rätt roligt? Jag bor ensam här, men endå så beter jag mig som om jag vore två. Jag dukar. Och seriöst, så mycket som jag är hemma så är det föga troligt att besökare skulle lyckas träffa in den här timmen när jag är hemma, så varför dricker jag egentligen mjölk ur ett glas och inte direkt ur förpackningen? Det skulle ju spara in på diksen... Det är ju sånt man ska passa på att göra när man är själv hemma, liksom att skita med öppen dörr. Men, när jag går på toa så stänger jag dörren. 
//
Nu har jag ett möte på stan om en kvart. Det brinner i knutarna. Jag måst byta om. Herregud. Hur ska jag hinna? Förmodligen bör jag genast gå här i från. Men, jag lägger ut nyckeln. Så du kommer in. Om du läser det här. Jag kommer hem senast om en timme, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0