Monday madness



Jag har snart varit vaken en timme. Helt ärligt.
Jag är ledig idag. Och jag är uppe innan ens solen har värmt upp jordens yta. sjukt.

Idag ska jag resa hem, men inte förrän om några timmar.
Innan dess måste jag fördriva min tid med en massa måsten och uppgifter. Sånt är tråkigt, även om resultatet oftast blir bra.
Sedan vid lunchtid så rullar tåget mot norskland igen, skönt. Rutinerna måste in. Jag måste få lite struktur på min vardag nu, det är dags.
En lång och tråkig tågresa väntar, jag och mina tidningar och böcker.
Ska kanske köpa mig en tredje bok innan jag åker hem, en lite mer faktabok. Ska kolla utbudet...

Nej, nu måste jag sminka mitt bleka fejs och borsta gaddarna.

Ses i Norge!

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0