Kickstart my heart

Ligger återigen i sängen, lite utmattad efter att ha sprungit i diverse butiker. En upplysning är att norrmän inom livsmedelsbranschen inte har någon aning om vad bikarbonat är, och de tar istället fram bakpulver. Varav jag får förklara att det är inte direkt samma sak. Idioter.
Köpte mig även lite vin, lite öl, nya lakan och middag till kvällen.
En middag som antagligen kommer intas på två minuter, ståendes med ytterkläderna på. Min karl slutar jobbet kl 18. Ramlar väl in vid 18.20 ca, då ska han duscha och det ska ätas i rekordfart för att sedan ta oss till närmaste sportbar för att avnjuta landskampen ikväll.

Jag som inte längre är insatt i fotbollens värld har hört att det är en jäkligt viktig match, att vi måste vinna. Och bara för att det är en sån match, så tror jag att vi förlorar.
Det brukar vara så, alltid. Och speciellt om jag tittar på matcherna. Och så läste jag på Aftonbladet att Kim Källström är förkyld, då kommer det inte att gå bra...

Efter matchen ska vi hem igen då det vankas fest i Drömkåken, tvek på utgång. Men man är aldrig omöjlig...

Kära vänner, trevlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0