Downfall.



Sjukt lång arbetsdag idag. Det kändes som att klockan stod stilla, vilket den kanske gjorde för vi fick inte mycket gjort idag inte. Men imorrn är det städdag. Ocn när ni hör städdag, ja men så bra och nödvändigt. Men seriöst, vi ska ha städdag på vårat LAGER. Förstår ni hur stort det är? Va? Förstår ni det?
Och förstår ni hur mycket utrymmen det finns att städa? Nej, trodde väl det.
Jag började ladda mentalt redan när jag satte mig på tåget...

Men.
Idag ska jag förövrigt vara världens bästa flickvän.
Jag ska laga en sjukt god middag. Tända ljus.
Och sedan ska jag fixa en ännu godare efterrätt.
Om jag gör det, så borde han väl tycka om mig lite lite lite mer?
Jag ger det ett försök iallafall.

Keep the faith.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0