04:08 no sleep

Hemma. Soffan. Ni måste tro att jag inte gör något annat, än sitter i den här soffan. Och det har ni ju nätan rätt i. Jag började mitt första arbetspass vid 08 tiden idag, tre arbetsgivare senare sitter jag här igen. Och är förmodligen för trött för att vara trött, ni känner igen känslan visst gör ni? Men erkänn, att det är så jävla skönt, precis när tröttheten slår över till den där övertröttheten som gör att man inte känner av att man är trött. Man bara matar på som en robot och inser inte att man är en klubbad säl. Varför klubba säl när man kan vara en klubban själ liksom?
//
Får inte igång mitt Spotify, det envisas med att vara en nått jävla offline mode, och jag orkar inte bråka med det. Får ta det i morron när jag har snillet Sixten Blixt på besök, vi reder nog ut det där får jag hoppas. I bästa fall har det redan rätt ut sig självt. 
//
I morron väntar en ny arbetsdag och jag har kommit på att det bara är töntar som envisas med att vara lediga varje vecka. Vi kör på så långt det går, tar det stopp så lär det nog märkas, med blixtar och dunder.
//
För övrigt har vi filmat idag, jag och Julia. Vi gör kortfilmer, eller hittils har vi hunnit med en. Men då filmade vi och skrev manus på en fem minuter. Max. I morron ska vi vara lite med seriösa, ni kanske få se ett smakprov sen. Tom tyckte alla fall att vi var lite väl drastiska. Men va fan, ska man göra saker kan man lika gärna göra det rejält... Eller hur var det nu?
//
Hur som. Om typ sex timmar är det jag som ska göra mig redo för en innebandymatch. Spelarfru som man blivit på äldre dar. Herregud, vart är världen på väg egentligen?
//
I morron ska jag dessutom har pizzadejt med Linda också. Förra gången kan ju inte kallas för annat än succé, och vi kör i morron igen. Kör vi så kör vi. Vi köör.
//
Nu är jag verkligen övertrött här märker jag. Hur som. Vi hörs, om inte annat. Ha det så jävla underbart.
//
Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0