you know I won't be there

Hemma från jobbet, ska snart iväg till stickan. Där blir jag någon timme, sedan hämtar Sofie (alias Packet) upp mig så åker vi ner på stan och möter upp Persson för en fika downtown. Trevligt trevligt, jag har precis duschat och bör fundera över vad jag ska dra på, eller över mig. Kläder kallas det, men jag gjorde en makabert upptäckt i morse då jag upptäckte att någon fyllt min tvättkorg till bristningsgränsen. Men inte är jag bitter för det, här är man knappat hemma men när man väl är hemma så får man tvätta. Städa. Laga mat. Kill me Bill. Vart gick det fel när man blev sin egen hemmafru kan jag undra.
//
ditt ljushuvud
det hade landat i duva i på huvudet
love life
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0