Vet ni vad.

Idag har jag till skillnad från min kille varit väldigt effektiv. Jobbet gick hur bra som helst och dagen flög förbi.
Sedan hem, käka lite middag. Gick till Sats och köpte min månadskort, ÄNTLIGEN! Imorgon blir det första passet. Handlade, gurka, fiskpinnar, fisksås, MER apelsin, mandariner och philadelphiaost. Sedan har jag tvättat och vikt tvätt. Tittat på Lyxfällan och hunnit med tjejsnack i vardagsrummet.

Klockan är väldigt mycket, jag borde verkligen sova. Men jag är inte så värst trött, förvånansvärt och oroande pigg. Kommer sluta med en död Sandra imorgon bitti.

För övrigt så händer det inte så mycket mer här. Jag börjar skriva på min önskelista, reka julklappar och planera helgerna framöver. Det blir bra helger, speciellt den här då min karl är ledig i hela tre dagar. Det blir bio och förhoppningsvis lite öl och utgång. Jag ska även släpa med honom en sväng till IKEA. Det är viktigt. Två veckor till 1:a advent och vi måste ha en julstjärna åtminstone. Sådeså.

Nej, nu ska jag åtminstone krypa ner.

God natt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0