two souls

Om jag skulle behöva dig, skulle du komma till mig och frigöra smärtan då?
//
Jag skulle simma över världshaven för att lätta din.
//
En miljon saker att göra, men först. Middag. Jag kunde inte äta idag på jobbet, illamåendet är numer konstant. Jag kanske hålla på att bli magsjuk?
//
Hursom, Christian håller mig sällskap även denna höst, alla deppiga dagar, som är för deppiga för Melissa eller Lars, då går jag till Christian. Min älskade Christian och hans lilla lilla gitarrist. Gitarren är större än gitarristen, mycket roligt.
//
annars då? jo. tackar som frågar. Jag ska snart få en egen tv-serie på mtv. late night at Secretvillage, kommer den att heta. tror starkt på succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0