Torsdag

Vilket betyder god morgon och snart helg. Morgondagen räknas ju som en halvhelgdag har jag hört. Snart kallar jobbet, sen ikväll har jag hört rykten från Sixten om att vi ska ut och jogga, kan bli mycket intressant. Igår mötte jag Sixten med pv på Ikea. Hon fick lägenheten, vilket betyder att den första december flyttar världens bästa Blixt in ett kvarter bort. Underbart var ordet! Vi har redan planerat, det gjorde vi innan hon ens fick lägenheten iofs, ett sjudundrandes bullbak hos henne innan jul. Dessutom är det söndagsmys varje söndag fram till jul där också, med glögg (jag måste lära mig dricka glögg!), tända ljus och ja. Jag längtar till första december nu! Men det är snart, riktigt snart!
//
Snart kommer Jennifer hem från Australien också, då har vi, eller i alla fall Jennifer planerat en fest, hemkomstfest här i Kollektivet. Sen efter det väntar såklart inflyttningsfest hos Blixt, men vi gillar ju att fira saker så vi har tagit tillfället i akt och gör två fester, istället för en. Bra skit.
//
Igår shoppade jag loss på Lush också, en av mina favorit butiker här i stan, så jag är mikket nöjd! Snow fairy som parfym är ju genialiskt!
//
Jag längtar som attan till månadsskiftet då det vaknas tre (!) konserter. Jag älskar ju konserter också, bland det bästa jag vet. Men det vet ni ju redan. Jag brukar kunna tjata på rätt bra om sånt...
//
Nu kallar arbetet min vänner.
//
Lina, Sandra och Perssons pack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0