Torsdag

Så. Snart helg. Veckorna bara rusar iväg. Herre, på det här sättet kan man snart börja räkna in sina gråa strån. Sixten fick lägenheten, om jag inte redan berättat det. Så nu jävlar planerar vi repstegar och bullbak. Min lilla Sixten Blixt, blir snart min närmaste granne. Tillsammans med Persson då. Idag har förresten jag och Julia sprungit oss slut i Hemlingby, vilket behövdes. Inte levt så hälsosamt sista tiden (läs sista åren), men nu har vi som mål beach 2012. Eftersom jag är övertygad om att Mayaindianerna har rätt och att världen kommer att gå under den 21 dec 2012 så tänkte vi att den sista sommaren ska vi vara i våran livsform. Eftersom livet då snart även är slut, kan vi leva gott och äta upp oss sen på hösten där, otroligt bra planerat för att vara jag. Nästan så jag måste ringa och berätta allt för Sixten nu.
//
Annars så. Jo, tackar som frågar. Fredag väntar fika och sen bio med Perssons Pack, film ännu inte helt bestämt. Vi drar lite åt olika håll än sålänge. Lördag stan häng med Persson, brunch på Absint och lite allmänt chill. Kvällen obestämt, Sixten ville styra något och jag är väl aldrig omöjlig. Men troligtvis ingen utgång, den spar vi. Vi är inte de forna krogråttorna vi en gång var. Apropå råtta så kom det en skogsmus och sprang idag när vi var ute i Hemlingy, Sixten hoppade två meter högt och fyra åt sidan.
//
Nu ska jag till Konsum och hämta ut ett paket, som inte är till mig. Utan en överraskning till någon annan... Men jag återkommer.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0