Tisdag.

God morgon. Jag har snoozat i en timme. Bra jobbigt säger jag, men är man dum får man skylla sig sig. Jag blir ju knappast mer utvilad för att ligga och vänta på att det ska börja pipa en gång i var tiondeminut än att gå upp från början. Dagens frukost är gjord, smoothie med hallon. Lite blåbär. Gott. Bättre än äggen igår.
//
Och idag ska jag jobba, sen ska jag iväg på ett litet "möte", och när jag kommer hem från det så förväntar jag mig att Greppo står i köket och lagar mat åt mig. Det enda jag vet vad det blir, är efterrätten. Greppo vägrar till och med handla på Sohlbergs för att de inte har Kesella Vanilj till våran efterrätt. Så hon handlar påvägen och när jag kommer hem hoppas jag att maten nästan är klar, vad det nu blir för något.
//
Så. Jobbet var det ja. Noll hungrig. Måste trycka i mig den där smoothin endå, annars dör jag efter en timme på jobbet.
//
I morron kommer bäste hem. Sändy anländer med en penicillinkur på svenskmark i morgon. Härligheter. Vi hade planerat en utgång, men vi sadlar om eftersom vi aldrig är omöjliga och nu har vi planerat att äta mat istället. SATC-race. Mat. u name it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0