Tisdag. Eller hur det nu var.

Kom precis hem, hängt hos Linda sen jag kom med bussen från älskade K. Nu har jag tagit en jävligt snabb dusch och bör göra mig redo, för snart kommer Vasse och Åsen och hämtar mig, vi ska till Stigslund på äventyr hos chefen. Känns bra, kommer nog bli super trevligt. Fan va jag saknar dom där, allihopa. Damn.
//
Fick en låda mat av Linda idag också, till jobbet i morron. Sånt gillar vi, vad vi däremot inte gillar är att hon ska jobba helg nu. OCH löningen. Sånt hatar vi mer än den där fläskhostan som drabbar oss med storm. En annan rolig sak Linda bjöd på var även att hon har kommit på en alldeles egen diet, vitkålssallad. Hennes plan är att bara leva på vitkål i veckorna, utom en dag. Då ska det vankas julbord, så i morron är det julbordsdags för hennes del. Hon undrar hur mycket vikt hon kommer att tappa på den där dieten, jag undrar hur många människor hon kommer att gasa ihjäl.
//
I morron måste jag verkligen ta tag i mitt hem, det ser ut som pure skit. Hur kan jag ha stökat till det SÅ jävligt? Ingen aning, jag måste ha en jädrans talang helt enkelt.
Så. Nu bör jag. Då borde jag. Men först bjuder jag på en kavalkad.
//
Waynes i våra hjärtan
bästa Sixten!
mina bästa!
gävles snyggaste!
underbara sommar, underbara festivalhäng
avsked

Kommentarer
Postat av: stina

men alex din buse! har du bilder på mig som inte jag har fått? det är inte ok.. :p

2009-11-11 @ 21:27:22
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0