Skit jävla piss tisdag.

Jag hatar den här dagen. Fast inte lika mycket som gårdagen. Jag hatar den 16 november mer än något annat faktiskt. Men den 17 har för sjutton inte vart bra heller. Men på ett annat sätt. Någon jävla idiot har INTE tömt tvättmaskinerna efter sig, och jag tänker inte röra någon annans blöta tvätt. Äckel. Jag hade tagit med mig tvätt ned för två maskiner, vilka är de jag tänkt tvätta idag, resten spar jag tills i morron nämligen. Idag en svart, en vit. Kyss mig. Jag kommer inte hinna, för 19.00 bör jag sitta på LA arena. Skit.
//
Men annars hade jag flyt med tvättider, brukar vara hur lång väntetid som helst på dem, men idag fick jag samma dag plus en i morron. Love it.
//
Vart hos A en sväng idag, hon fyller ju år i morron så där parkerade jag mig i sängen för att vara så lite i vägen som möjligt för hennes städfasoner. På torsdag är det födelsedagsfest nere på Slicken och jag sk dit direkt efter konserten med Anna Ternhiem. Underbart!
//
Jag har fortfarande inte förstått att jag aldrig mer kommer att se henne igen. Den känns overkligt, som en mardröm som är över när man nyper sig i armen. Men det verkar inte spela någon roll hur hårt jag än nyper, jag vaknar inte. Men jag inbillar mig fortfarande att det inte är sant. Och jag saknar så oerhört.
//
Köpte upp alla kvarvarande förpackningar av mitt bästa tvättmedel idag också.
Jag kommer aldrig mer tvätta när det tar slut, om det inte går att få tag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0