Saker man borde göra, men inte gör.

Jag borde packa. Det var ett jävla tjat om packa i den här bloggen på sista tiden, men det är för att vi är två rastlösa själar här. Jag kom hem från Norrland efter en vecka i söndags, eller tja. Jag anlände ju redan på lördag morgon vid 5 tiden, men innan jag kom hem till min lägenhet så hann det bli söndag också. Hur som. I morron styr jag kosan mot våran fantastiska huvudstad, till norr mälarstrand om jag inte är helt ute och cyklar. Där ska jag husera tills på söndag, men det är faktiskt inte mycket till nöjen som är inplanerade måste jag erkänna. Men jag hoppas hinna in på Urban Outfitters och införskaffa mig boken om Banksy. Sen tjatar jag ju alltid om Vasamuseeumet också. Men det är ju aldrig en levande själ som vill göra mig sällskap där. Men jag antar att jag slutar på Mocco med en latte i ena handen och en tidning i den andra. Eller på Ben & Jerrys i Gamla Stan. Underbara stad.
//
Så. Packa för en jobb weekend. Dator är ett måste, likaså kameran. Sandras råd: en par byxor, sen tröja, en jacka och en halsduk. Eventuellt en mössa också. So far so good. Jag har inte ens packat en tandborste än. Men innan jag åker i morron så ska jag även jobba ute vid bygget.
//
Jag skiter helt enkelt i allt vad packning heter idag, och kommer igen i morron.
//
Det vore mig ett sant nöje att döda dig. ( den där sista meningen reflekterar rubriken väldigt bra också)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0