Regn, regn regn.

Tänk om allt som regnat den idag skulle ha varit snö istället? Jag vill ha snö, snö i massor. Så man kan åka pulka och, ja. Kanske lite snowboard. Allt blir bara lite enklare med snö, ljusare och finare. Men det kommer väl, får jag hoppas. Förra året kom det jätte mycket snö bara över en natt när jag jobbade fm på Ericson. Då grät jag nästan påvägen till jobbet.
//
Jag har hyrt tre filmer, LA Gigolo, Cadillac Records och Jag har älskat dig så länge. Egentligen är jag småsugen på en rysare eller något sånt, men då vet ju jag någon som inte kommer att kunna sova sen. Kan inte sova ensam efter rysare/skräck. Mogen sådär jag. Oerhört mogen. Inte ett dugg lättskrämd heller.
//
Funderar på att gå ut och ta en lång promenad nu, jag skulle verkligen behöva det, men då återigen. Gå själv, hur roligt är det alla gånger? Inte idag. Idag är det hemskt.
//
Fan vilket bittert inlägg detta blev. Inte med mening. Men jag är lite bitter idag. Eller egentligen, om jag inte ska hålla något inne, så är jag helt jävla knäckt. Men, jag kommer igen. Ja, det gör jag.
//
Vila i frid min underbara.
1989.04.17 - 2009.11.16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0