På torsdag...

Är det Anna Ternheim. Som jag längtat...! Anna går solo på Spegeln, aldrig sett henne ensam och så avskalad förut, ska bli mycket intressant eftersom hennes musik är så pass avskalad.
//
Dessutom känner jag att jag både skulle behöva klippa håret, alltså toppa och tunna ut det eftersom jag spar ut som det så fint heter, och färga. För utväxten är inte nådig nu. Inte nådig. En fin, stor kant.
//
Nu är min sovmorgon slut och jag måste springa till Gdg eftersom Ica inte öppnar förren nio. Måste ha med mig mat till jobbet. Mat är ao på en byggarbetsplats ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: stina

haha, ja det börjar bli fint här. men en lång bit kvar än :P



och du, nu är det inte långt kvar till melissa heller :D

2009-11-16 @ 13:46:32
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0