Ons

Dagens.

- Snön är på G även i Oslo, det känns i luften.
- Min mamma har gått under jorden, omöjlig att få tag på.
- Överlycklig att se min karl igen, vi ska inte vara ifrån varandra. onödigt.
- Fixat julledigt, vilket innebär uppesittarkväll och ett hejdundrandes 21 årskalas.
- Önskar att någon vänlig själ skänker mig en biljett till Larssa imorrn, man får önska.
- Min karl har även köpt en massa proteinpulvet och skit. Jag är emot sånt, ändå köpte han nån slags mellanmålsmilkshake. Värt att prova.
- Lön på fredag, sjukt viktigt. Ska äntligen köpa ett gymkort, jag är sjukt laddad att pressa fram sexpacket....
Funderade på att köa för Jimmy Choo, men ångrade mig när jag såg skiten på nätet. Drar till Ikea istället.
- Planerar två biohelger framöver.
- Ska även ha glöggpremiär någon dag framöver. Längtar efter julmust också, även fast jag drack upp årsintaget för en familj i helgen.
- Nu tänkte jag sova, men först ska jag läsa lite om vampyrer och ringa min mamma en gång till.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0