Now that I found you



Födelsdagsfirande hela kvällen.
Drog med L och E för att handla allt som behövdes inför våran planerade födelesdagsmiddag med för karln. Tacomiddag, rödvinskos för alla utom mig och daimtårta och grädde.
Smarrigt.
Alla drog till Underbar för en irish coffee, karln tog sig till sitt tåg hem till Sverige och jag och mina bihålor drog på oss pyjamasen och kröp ner i sängen.
Det känns att jag har varit igång hela kvällen, kroppen skriker hjälp.

Vad karln fick av mig? Ha, ingenting. Det får han snällt vänta på tills jag varit hemma.
Som jag förövrigt är om typ 20 timmar, hur jäkla skönt som helst.

Konstigt nog så sitter jag med en klump i halsen och en ilande känsla i magen även fast jag har hatat den här karln mer än pesten de senaste veckorna.
Kalla mig toffel, kalla mig vad ni vill. Men han är nog min andra hälft ändå, trots allt.

Nu ska jag sova, eller försöka sova eftersom jag är ensam- så att det snart blir morgon!!

Sleep tight.

/S.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0