November rain

Ännu är en helg förbi. Är det konstigt att människor bli deprimerade när helgen springer iväg fortare än ett 100 meters lopp? Och konstigt att folk blir deprimerade när solen visar sig en ynka timma på en månad. Man har ju kroniska självmordstankar efter den här hösten/vintern.

För övrigt så var det en hejdundrandes fest i fredags på jobbet. Drack lite, lekte lite ölspel, drack lite till, sjöng lite, åkte till tåg, blev nästa tagna av polisen, åkte lite buss, dansade lite, åt lite mandariner, drack ännu mer, dansade, sjöng, dansade, sjöng, headbangade, dansade, drack sjukt mycket mer.
Vi drog några ställen på stan och avslutade på DeVilles.
Där jag gjorde min riktiga entré till rock 'n' roll-livet.
Strax innan hemgång kände jag mig lite törstig, går fram till baren och beställer en sexa tequila som jag drar i mig innan vi går och käkar falafel. Fel på vatten?

Hela lördagen och söndagen har spenderats i sängen djupt försjunken i tredje Twilightboken. Nu är den slut och jag har börjat läsa om Svensk maffia. Och ätit äckliga mängder med choklad.
Nu ska jag dock ta mig till gymmet för ett riktigt hårt pass, svettas ut de sista av alkoholen som finns i min kropp sedan hem och göra spagetti och köttfärssås.

Ses på stan.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0