Måndag hela veckan

Undrar om löss smittar genom tv:n? I morse när jag vaknade åkte vaknade med the voice på. Josefin Crafoord meddelade att hon hade fått löss, och nu kliar det, det kliar över hela kroppen.
//
Igår tog jag och Perssons Pack en fika på George, varpå Packet kom på att jag besitter Super Mario Galaxy (tvspel) hon blev helt lyrisk och började hoppa upp och ned i sin soffa och visa hur hon gjorde när hon fångade stjärnor genom att veva med armen i luften. Varpå Persson kom på att det även finns Super Mario åttabitars och hon började haka på Packet i sina tvspels moves. Så, idag. Eller i morron. Är det tvspel som gäller här i Kollektivet, men jag kan meddela er att det kommer en film på spektaklet när dom står här och hoppar på vardagsrums golvet.
//
Nu vill jag har massa snö så vi kan åka pulka och dricka varm choklad i backen. Snöö, massa snöö tack. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0