Man måste lära sig att leva med sig själv också

EP (Emelie von Pitt) bjöd på lussekatter efter jobbet. Gillart, flickebarnet spenderade söndagen med att baka så att bakmaskinen brann. Men bullarna var goda. Ska ni veta. Sen tog vi oss till Citygross där vissa shoppade mer än andra. Hem till Packet för att titta på hockey och några åkte till Max för dagens föda no2. För när jag kom hem efter jobbet så lagade jag och Packet lyxmiddag med svart pasta. Så mycket fullkorn var det i den, enligt packet.
//
Nu är jag precis dumpad i min ensamhet i stan. Nya tag väntar i morron antar jag.
//
"dig vill jag alltid ha med mig i en liten låda, så du bara kan ploppa upp och förgylla min tillvaro ibland" sweet, men jag trivs inte i lådor du vet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0