Jag tar tag i mitt liv

Det trodde ni inte i första taget. Mitt slöande i skolan på gymnasiet har gjort sig påmint. Nu är det dags att ta tag i det, det förföljer mig. Så nu har jag tagit tag i det, vilket jag aldrig själv skulle ha trott att jag skulle göra för 4 år sedan, jag hatar ju allt vad skola är. Nu har jag faktiskt mognat lite, ytterst lite, men jag har gjort det. Och jag fortsätter förhoppningsvis. Hur som. Igår var jag på Borgis och fick böcker och papper om hur jag ska tentera av Religion B och idag är det Vasa som gäller och Naturkunskap B. Matten är på ingång den också, även om jag låter den vila lite just nu, och tar tag i det här först. Och ger matten all krut sen.
//
Så där har ni mitt liv just nu. Jobb och plugg. Men det gäller att försöka att inte vika ned sig, att hålla ut. Förr eller senare vänder det. Om man bara kör på. Jag tror fan det. Jag tror fan det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0