if love can kill, i'll die for you

Tappat bort dagarna nu, insåg i skrivandesstund att det var onsdag dock. Onsdag betyder att S sätter sig på ett plan hem till Sverige vid 18-tiden. Som jag har räknat ned Sändys hemkomst. Som jag inte har räknat med medicinkur.
//
Dessutom fryser jag as hell, det är så fruktansvärt kallt. I lägenheten. Måste gå igenom alla dessa jävla element. Koolt om jag ska skulle köpa ett sånt därnt stort, ni vet ett från typ rusta eller classe som man ställer mitt på golvet och som absolut inte får övertäckas. Schnyggt.
//
Nu i helgen slits jag mellan två världar. S kommer hem, och vi skulle ju äta mer mat än vad som är hälsosamt och ha ett SATC-race. Nu har det dykt upp lite andra saker som gör att jag känner att jag borde ta mig till våran Kungliga Huvudstad över helgen. Vi får se, det är ju bara onsdag och det finns tid att tänka. Bra där!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0