I'd rather write a symphony

Äntligen börjar den här torsdagen lida mot sitt slut. Veckorna är förjävliga och helgerna är inget annat än underbara.
Har tryckt i mig två löskokta ägg, som förövrigt är totalt underskattat och en chokladmuffins.
Och tittat på ett avsnitt av Stockholm-Arlanda, underhållande.
Nu blir det avsnitt till av Lyxfällan precis som igår och sedan avsluta med lite vampyrer.

Helgen ligger lika blank som ett vitt A4. Förutom att jag ska göra mitt första träningspass på över ett år på lördag, kommer bli en intressant upplevelse. Sen ska jag dö med sushi på kvällen. Skulle vara trevligt med lite alkohol...
Vi får se som sagt. Mer kan jag inte dela med mig av mitt underhållande liv här i väst.

Förresten, Ted Gärdestad är kung.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0