Hon i baren räknar kassan

Allting är nästan perfekt.
//
Nu borde jag skriva en inköpslista, gå till Willys i detta jävla skitväder, handla en massa jävla mat och gå hem igen. Sen borde jag städa, mitt hem ser förjävligt ut. Jag har varit hemma så lite och endå lyckas jag dra ner mer skit än vad jag trodde var möjligt. LW går non stop här hemma nu. Text junkie som jag är. Nördigt.
//
Ikväll spelar Pink på Ericson Globe Arena, som det så fint heter just nu. Och jag hade inte tackat nej till ett besök, herregud biljetterna är ju nästan gratis. 300 spänn, som en krogkväll delight. Helt klart värt det. Men eftersom mina vänner antingen är studenter, arbetslösa eller har flyttat långt borta så sket det sig. Sket på sig.
//
Nej. Nu ska jag styra upp det här eftermiddagen, som består av Willy:s, städning, möte, stallet och sen en sväng till Stigslund. Så. Där har ni mig. Personifierad as(s) hell.
//
för jag har köpt mig en ny klocka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0