hanna från arlöv

kom hem nu, från valbo. filmkväll hos vasse med diverse. Nu är jag trött som få, ögonen går i kors och jag ser ut att ha en jävla stor säng. fast jag vet ju att så inte är fallet.
//
i morron ska jag jobba. en dejt med packet är ingen omöjlighet heller, även om inget är bestämt. Sen är det två dar kvar till löning i morron också. Sånt gillas. Lööön. Pengar. Äntligen! Var med Persson och handlade idag, kul att man är så jävla fattig nu. Men, av en bra anledning.
//
nu höll jag på att spy, om ni vill veta. den vidriga smaken och konsistensen är fortfarande kvar i gom och hals. va fan kom det ifrån?
//
Var ute i Älvkarleby idag också. Fick pannkakor och chokladbollar, och ballerinakakor. Deni. Suckers.
//
En bitter and bored uppdatering, som egentligen inte säger mycket alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0