friday i'm in love

Sjukt trött idag. Men det fungerar. Det fungerar. NU ska jag slänga på mig min målar outfit och dra mig mig mot arbetet i nån timme, innan Ida hämtar mig för Stockholm. Har fortfarande inte packat en pinal. Har fortfarande inte ens funderat på vad som ska med. Orkar inte. Känns som jag skiter i det. Kamma till dig, rösten inne i huvudet går nästan att ta på. Min gamla vän demonen börjar göra sig påmind. Demonen är inte bara en dum grej i mitt huvud, ibland har han rätt i mycket. Ibland bara. Ibland är han den jävel han var född till att vara också, men vem är inte det?
//
Just det. Får inte glömma täcke och kudde. Får. Inte. Glömma. Lägenheten är ju ny, inte ens färdigrustad. Så det hålls fortfarande på att flyttas ned saker till Kungsholmen. Täcke och kudde finns inte. Inte än. Men snart så. Vi ska bo som packade sillar i den där lägenheten, packade as hell.
//
Sen ska vi jobba också. Mest ska vi ju det.
//
Har du hört om han som bränner sina skepp
I samma stund som han fått dom att flyta
Om han som har ett fläck fritt liv
Men skulle dö för att kunna byta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0