fade to grey

Igår, Curch Street med bästa gänget. Älskade gamla lag. Åsen var dock lika fattig som vanligt och hoppade. Men vi fick tillökning i form av en Fia. Alltid något bra! Fick vänta nästan en timme på bordet, när vi väl fått ett bord så fick vi dela med ett glatt gäng som vunnit pengar på V75, dom firade med en varsin cowboy dinner, gillart! Jag sa något som fick Risan att se rött och hon skulle kasta en nöt på mig, jag som är gammal målvakt insåg givetvis vad som var påväg att hända och gjorde en blixtsnabb sidledsförflyttning varpå hon träffade tanten vid bordet bakom oss i pannan med nöten. Härligheter!
//
Efter maten så begav jag mig till Sixten, här skulle hävas öl trodde jag. Sen kom hon på att hon minsann var tvungen att jobba på söndag, så det blev alkoholfria dinkar till henne. Fatta man ju, efter ett besök på Cava köpte Sixten och Ida en varsin hamburgare (vart tog vegetarianen vägen kan man undra) och sen åkte jag hem. Orkade inte med en krogkväll.
//
Nu har jag precis kommit hem, så nu ska jag duscha sen ska jag ut på äventyr med Perssons Pack. So far so good.
//

Vasse och Risan. Trevligt sällskap.
Julia med sin alkoholfria drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0