Ett vanligt liv.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro. Men ursäkten stavs JOBB. Och ÖVERTID. Massor med ÖVERTID.
Jag är idag levande död, min själ har lämnat min kropp och min hjärna går på tomgången. Många timmar extra har det blivit den här veckan då våran kund är precis kass på att lägga beställningar i tid.
Men pengarna rullar in som de ska...

Denna fredagskväll blir förfärligt lugn. Cola och choklad, Se&Hör och Heartbreak Hotel väntar. Mer orkar jag inte med. Imorgon ska vi ta en sväng till IKEA och sedan gå på Twilight-new moon. Så det blir en riktigt bra lördag.

Nu ska jag ta tag i min film och sedan sova.

På återseende.

/S.



Fredagshumor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0