Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker

Har haft en förvånansvärt bra dag på jobbet, men det tar ju inte bort det faktum att jag vill slå in pannbenet på vissa arbetskamrater ibland.
Men någon har sagt till mig att allt kan inte vara roligt jämt så det är väl så det är.

Har nu fruktansvärt tråkigt, tittar på True Blood även fast det inte intresserar mig speciellt.
Måste hitta något att titta på, annars somnar jag igen. Powernapen efter middagen var välbehövlig och ska numera bli en rutin.

Något mer har jag inte att berätta för er.
förutom att min karl återvänder till mig imorgon. Så när jag vaknar imorgon så är han förhoppningsvis här. Det gillar jag.
Han ringde nyss och småtjattrade lite, det hör till ovanligheterna.
Vi planerade lite. Och insåg att vi inte trivs här så bra. Att det var mycket bättre att vara hemma.
Så nu köttar vi ett par månader till, sen drar vi.

Idag lyssnar jag på Lasse, precis som Alex.




//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0