Dejt med SJ

Efter en lyckad tur på Willy:s styrde jag och Greppo kosan emot högkvarteret, med en godisburk var i högsta hugg började vi laga dagens dagens middag - lax med pressad potatis och romsås. När jag lite senare låg i sängen och bad till Gud att illamåendet som man får efter att ha ätit lite för mycket skulle gå över pratade jag med Sändy. Hon meddelade att hon skulle åka in om 5 minuter och sen sa det bara pang så stod norges bästa i hallen. Då vankades det ännu mer godis och efter ett tag kom efterrätten fram också. Lite guitarhero på det och lite photoshoppande och tvtittande så var det dags för mina kära och återvända hem.
//
Dagens Julia vs Alex:
: Va fan Alex haru smink eller?
A: Neee...
J: Har du rouge?
A: Men nej.
J: Inte ens en concealer?
A: Nej, men jag har photoshop!
//
Och Photoshop går INTE av för hackor, det ska ni veta...!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0