Any way you want it.



IDag har jag haft världens jobbigaste dag på jobbet. Nu är jag död.
Borde gå och träna idag verkligen men jag orkar verkligen inte. Mitt träningsschema höll inte ens en vecka.- vad är det för fel på mig?
Hursom. Imorgon är det personalfest, kommer bli roligt och vem fan vet vad som händer där.
Det kan gå precis hursomhelst.
Mitt hår behöver sig en ordentlig tvätt och jag behöver öl. Så jag ska masa mig ur sängen och springa och fixa det sistnämnda först innan jag kastar in mitt vita arsle i duschen.
Och så det återstående problemet, vad ska man ha på sig imorrn?

Medan jag går till affärn (just det, dom säljer öl o cider på Ica här. Bra som fan.)
Så kan ni lyssna på den här gammla godingen.
Jon Secada – Just Another Day

Forsatt god kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0