allelujah

En eftermiddag med Perssons Pack! Sofie, alltså packet hämtad mig efter mitt jobb och skjussade hem mig, svidade om till aftonklänningen och sen tog vi oss ned på staden i herrgårdsvagnen. Mötte upp Persson utanför Nian och tog oss in på närmsta fik, alltså George. Fikade länge och väl, innan vi begav oss till bilen och i första korsningen ville Sofie veta hur man bööörna, så vi tog oss upp till en parkering nära dig och körde, ja vad ska man kalla det? Sladdrally. Allt finns filmat, dock visas inte allt för allmänheten. Men vi hade jävligt roligt. Roligaste på länge faktiskt.
//
Sen åkte vi till Valbo och Ikea, provlåg sängar och testsatt stolar. När det var klart åkte vi en raggarrunda innan vi åkte till Utvalnäs en sväng. Nu har jag precis kommit hem, så resten av kvällen spenderar jag förmodligen med en kopp thé och något tvprogram, dock sugen på en film. Vi får se vart det slutar helt enkelt. På lördag ska Perssons pack och jag (som numer får representera Kollektivet helt själv) gå på 2012 på bio. Eller om Packet inte vågar så ska vi se "Allt för min syster". Men jag vill nog hellre se 2012, så jag hoppas. :)
//
Perssons Pack
Jag vet att du älskar dessa bilder JR

Kommentarer
Postat av: stina

och du hahaha, den där promenaden hade jag glömt bort. sorry :p

Men vi lär ta den! Det skulle vara najs. och sen kanske varm choklad på det? :D

2009-11-11 @ 21:28:11
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: stina

Jag älskar också dom där bilderna. Lila brillor is the shit! ;)



Jamen alex den där varma chokladen kommer då inte du få. det är godare om jag gör riktig :) du som får äta socker och laktos :)

min är ju så spec, fast god ändå ju, men ändå. du ska få riktig istället :)



och du.. jag tror fan inte emelie saknar oss ett piss. hon har nog glömt oss. helt.

2009-11-11 @ 21:38:19
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: em

halla, jag har inte glomt er. Jag saknar er faktiskt!

2009-11-15 @ 23:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0