Vi är världen



Jobbar långpanna idag. Gissa vad jag tycker om det..
Tog ett dopp i ån på lunchen för att fräsha till mig så gott det gick. Och kallt var det ska ni veta.
Fy satan. Jag fryser fortfarande.
Fyra timmar kvar. Sen hoppas jag att det spricker upp och blir sol igen.
För i har ju planerat vindrickande på Berggrenska ikväll, och jag såg fram emot det. Eller iallfall alkoholen.
Annars så såg jag att mamma hade öppnat en BIB i stugan, så man få väl sörpla i sig lite av det i ensamhet om regnet ska fortsätta falla. Vi låter vädergudarna bestämma.

Annars, en låt som jag har hört en miljon gånger. Men aldrig sett videon.
Såg den i natt och grät.
Stadigt Sandra. Jag menar, är det inte rörande när Bruce drar i med sin raspiga röst? Eller Stevies spasmryckningar med huvudet?
Jag tycker det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0