SERIÖST!!

Inatt hade ni kunnat få ett fylleinlägg-deluxe av fröken Wesslén. Men istället sprang hon skytteltrafik till toaletten innan hon väl somnade.
Kvällen igår spårade alltså ur, fast det var verkligen inte meningen. Två glas vin och en halvöl fick jag i mig och i hets innan vi gick till krogen så droga jag i mig en vodkadrink. (Alla vet att jag hatar att gå ut nykter)
Men ingenting hände. Vi stod längst fram på Alcazar, det var pinsamt.
Sedan gjorde jag av med pengar på en shot, en drink och taxi hem. Fast jag var fullt medveten om att jag inte har några pengar alls. Och de få kronorna jag hade kvar, skulle spenderas på Gröna Lund på söndag. Ha.
Så jag tog ett beslut, sålde lite av mina fonder. Och tro inte att jag är dum i huvudet. Detta är en tillfällig lösning tills mina skattepengar kommer, då ska jag köpa tillbaka dom. MEN, nu verkar det som att utbetalningsdatumet på dom här fonderna är på lördag. Jag fattar inte riktigt. Sjukt jobbigt, och banken har stängt. Ha Wesslén, karma!

Och förövrigt så hatar jag en person så mycket idag.
Jag skulle kunna göra en 10 orsaker att hata dig, men så många orsaker finns det inte. Det finns bara en.
Och den är tillräckligt stor för att jag ska vilja slita dig i stycken och sen slänga delarna till skatorna.

Mitt jobb är oerhört ostimulernade för själen. Sitter och skakar av rastlöshet (och ilska för den delen) och gör precis ingenting. Våran ena dator har lagt av, och den går inte att fixa. Måste ringa support imorrn, igen.
Längtar tills jag slutar, då ska jag hem och äta kyckling och potatissallad. Köpa en fet godispåse och en burkcola.
Hem och slänga mig i sängen och titta på The Bodyguard, Änglagård andra sommaren och Factory girl hela natten.

Peace and lov my friends.

SAWE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0